OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en samhällsintresserad student med fallenhet för administration och kundkontakt? Vill du vara med och bidra till att utbilda och utveckla offentlig sektor, vid sidan av studierna? Sök då denna tjänst, med start i november!
OM TJÄNSTEN
Studia är företaget som erbjuder högkvalitativa kurser och konferenser för anställda inom offentlig sektor i Sverige, framför allt inom områdena samhällsbyggnad och miljö. Studia samarbetar alltid med de mest kunniga och pedagogiska föreläsarna, i syfte att ge ny kunskap och praktiska verktyg som kan användas i olika yrken inom offentlig sektor.
Studia drivs av tre personer, med mycket lång erfarenhet av att utforma och genomföra målgruppsanpassade kurser och konferenser av högsta kvalitet. Du kommer att arbeta nära både marknadschefen samt de övriga två medarbetarna som arbetar som kursansvariga.
I den här tjänsten erbjuds du en unik chans att jobba nära offentlig sektor och få god inblick i processerna gällande utbildning och utveckling. Vidare erbjuds du en flexibel tjänst med remote-arbete, där du planerar vilka dagar och tider i veckan du kan jobba i samråd med din chef.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
Studia identifierar aktuella behov av kompetensutveckling och bidrar till att utveckla den offentliga sektorn i Sverige genom sina utbildningar. I din tjänst kommer du att:
* Primärt uppdatera Studias databas med rätt kontaktuppgifter.
* Hantera administrativa uppgifter inför och vid kursgenomförande.
* Genomföra undersökningar inför kommande kurser, genom telefonintervjuer med olika målgrupper inom offentliga sektorn.
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på eftergymnasial nivå med minst ett år kvar av studier (tidigast examen årsskifte 25/26)
- Har god systemvana samt grundläggande kunskaper i Excel.
- Har mycket goda kunskaper i svenska, skriftligt och muntligt.
- Har ett samhälls- och miljöintresse.
Som person är du kommunikativ, noggrann och har ett öga för detaljer. Du har en god förmåga att arbeta självständigt. Vidare har du lätt för att samarbeta och att uttrycka dig väl, både muntligt och skriftligt. Har du tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice och/eller administration ser vi det som ett plus. Viktigt för denna roll är att du är bekväm med att prata i telefon då telefonintervjuer förekommer.
ÖVRIG INFORMATION
* Omfattning: Deltid, 12 timmar i veckan. Möjlighet att eventuellt jobba fler timmar vid behov.
* Start: 8/11 2024
* Placering: Remote. Du bör dock vara baserad i Stockholmsområdet.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231