OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Till vår kund söker vi en erfaren samordnande ekonom inom kundreskontra som kan tillträda ett nytt uppdrag inom ett par veckor. Du kommer att arbeta inom en kommun i moderna, ljusa lokaler i söderort, som du tar dig till på under 30 minuter från T-centralen. Detta är ett uthyrningsuppdrag på heltid som kommer starta omgående och pågå ca fyra månader, med möjlighet till förlängning för rätt person.
Din huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innebära att arbeta både operativt och strategiskt som samordnande funktion i en kundreskontragrupp. Gruppens huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att hantera:
• Fakturering
• Inläsning av fakturafiler
• Inbetalningar av kundfakturor
• Övrigt förekommande uppgifter i en kundreskontragrupp
Din profil
Vi söker dig som har:
• Minst gymnasieutbildning
• Minst sju års erfarenhet av en bred ekonomiroll samt behärksar hela flödet inom kundreskontran
• Tidigare erfarenhet som teamleader/samordnare är en stor fördel
• Arbetslivserfarenhet från en organisation med stora flöden är ett plus
• Erfarenhet av Aditro affärslösningar är en stor fördel
• Möjlighet att tillträda ett nytt jobb omgående
Övriga önskvärda kvalifikationer:
• Ansvarstagande, noggrann och strukturerad
• Förmåga att förklara på ett pedagogisk sätt
• Förmåga att se såväl helhet som detaljer
• God förmåga att uttrycka sig tydligt i tal och skrift
• Positiv, driven, serviceinriktad och prestigelös
• Trygg i sig själv
• Förmåga att entusiasmera andra
• Vana av att arbeta inom tidsplaner
Låter jobbet intressant för dig? Vi ber dig att söka redan idag då tjänsten ska tillsättas omgående.
Vi erbjuder
Arena Personal matchar de bästa kandidaterna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Du får viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om verksamheten
Arena Personal har drygt 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 konsulter verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs, Impact och World Class ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra konsulter lika bra som våra kunder.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus
Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn
Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902