OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och skapa möjligheter för en bättre vardag? Vår kund söker nu dig som vill vara spindeln i nätet i en koordinerande roll inom byggbranschen. Är du en stjärna på administration, koordinering och har erfarenhet inom byggbranschen? Då är rollen perfekt för dig! In och sök redan idag då vi arbetar med löpande urval.
OM TJÄNSTEN
Vår kund är en långsiktig fastighetsägare och bostadsutvecklare. Med omtanke och engagemang äger och utvecklar företaget hållbara stadsdelar och bostäder i Sverige och Danmark. Företagets grundades 2005 och är en en internationell företagsgrupp startad av grundaren till IKEA.
Företaget söker nu en samordnare till deras eftermarknad i distrikt Stockholm Norr som vill vara med och utveckla verksamheten. Du blir en del av ett företag som värdesätter och utvecklar gamla och nya stadsdelar och skapar möjligheter för en bättre vardag genom att erbjuda hållbara och attraktiva fastigheter.
Hos vård kund får du arbeta självständigt och får chansen att växa och utvecklas i din roll. Företaget har en varm och öppen kultur där de bryr sig om varandra, inspirerar varandra och sätter stort fokus på att leva ut goda värderingar. De arbetar långsiktigt och alla är delaktiga i att driva utvecklingen av verksamheten. Tillsammans kan ni åstadkomma någonting ännu bättre!
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Eftermarknad ingår som en grupp i företagets tre distrikt inom affärsområdet Bostadsproduktion. I rollen som samordnare är du länken mellan företaget och deras kunder. Det innebär att du ansvarar för att samordna, bevaka och följa upp garantiåtgärder inom tilldelade projekt och säkerställa att de har en god kommunikation med kunder. Rollen innebär ett mycket varierande arbete med många kontaktytor, både internt och externt.
VI SÖKER DIG SOM
- Avslutad gymnasialutbildning
- Har mycket god erfarenhet av administration
- Minst 2 år arbetslivserfarenhet från byggbranschen med byggteknisk kompetens
- Tidigare erfarenhet av inköp
- Mycket goda kunsakper i svenska och engelska, i både tal och skrift
- Har B-körkort
Meriterande
* Goda kunskaper avseende entreprenadjuridik
* Arbetsmiljöutbildning BAS-U
* Teknisk gymnasieutbildning eller YH/akademisk utbildning
För oss är dina personliga egenskaper viktiga och vid rekryteringen lägger vi stor vikt vid följande kompetenser: du är van att arbeta självständigt och är noggrann, utåtriktad och kommunikativ i ditt arbetssätt. Vi ser att du är serviceinriktad, lyhörd för kundens behov och att du sätter stor vikt vid att ge kund och övriga samarbetspartners ett professionellt bemötande.
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, provanställning på 6 månader med goda chanser till förlägning
* Placering: Stockholm, Sundbyberg
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231