OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter.
• Att se till att personal alltid är på plats i tid.
• Ansvara för att kund har rätt antal/personer på plats.
• Samtala med personal angående allt som rör arbetet.
• Att kontinuerligt stämma av kundens behov.
• Ständigt säkerställa att kunderna är nöjda.
• Lägga schema för personalen.
Allmänt om dig som person.
Du är en person med stor social kompetens.
Som Teamledare ska du kunna prata med alla i din omgivning utan problem.
Du ska vara en person som aldrig ger upp utan alltid kämpar på, trotts ev. motgångar.
Du ska vilja utvecklas och ständigt sträva efter nya kunskaper.
Du ska heller inte vara rädd för att själv dra på arbetskläderna och göra en insatts.
Krav.
Krav är att du har körkort och tillgång till bil.
Även truckkort är ett krav samt erfarenhet från lager.
Du ska kunna uppvisa ett tomt brottsregister.
Du ska behärska både svenska och engelska i tal obehindrat.
Om oss.
Diamant Personal AB är ett auktoriserat bemanningsföretag inom lager och industri.
Vi startade år 2012 och har sedan dess vuxit i rasande fart.
Det som kännetecknar oss som företag är goda möjligheter, stabil tillväxt och en seriös handlingsplan.
Diamant finns idag på ett flertal orter i Sverige för att smidigt täcka upp där behovet finns.
Vi vet att nyckeln till framgång ligger i personalen och därför måste vi se till att de trivs hos oss.
Diamant har för avsikt att fortsätta växa som en utmärkt leverantör och arbetsgivare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Emil Brunius
0767-81 91 01
VD Micael Edh
0767819102
Platsansvarig. Arian Berischa
0767819015
Erik Holmström