OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning
Solkattens hemtjänst, hushållstjänster är etablerad sedan 2014, i Göteborg och Lerum. Vår styrka finns i att kunna erbjuda heltäckande servicetjänster i våra butiker. Företaget erbjuder hemtjänst, städ, tvätt, skrädderi tjänster.
Vi växer och behöver dig!
Vi söker dig som är en utåtriktad person med eget driv och som är starkt motiverad att uppnå goda resultat i ditt arbete. Eftersom du själv kommer att kunna påverka din arbetsdag / arbetsuppgifter är du initiativrik, har förmåga att tänka strategiskt och kan planera och strukturera ditt arbete.
Som koordinator/samordnare består dina arbetsuppgifter av att planera kunders och personalens städ tider och dagar samt att ha ansvar för personal som utför dessa uppgifter. Du måste samtidigt vara problemlösare och kreativ. Du tar emot inkommande samtal och besök från kunder och möter deras behov efter bästa förmåga. I ditt arbete ingår även att ta emot tvätt och skrädderi kunder
Vi söker dig som :
- Har förmågan att bygga långsiktiga relationer.
- Är social, 100 % flexibel, stresstålig, affärsmässig, självgående och strukturerad
- Har förmågan att analysera kundens behov och möta upp med lösningar
- Du drivs av att hjälpa kund och ser möjligheter i problem.
- Du har B-körkort
- Datavana/ Excel /Office m m
- Önskvärt: erfarenhet inom städbranschen dock ej krav
- 100% svenska i tal och skrift. Gärna andra språk.
- Miljö och kvalitets medveten.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.