OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Cantera söker ambitiösa och drivna konsulter med mycket god teknisk kompetens och relevant utbildning. Vi tror att du trivs med att ställas inför nya utmaningar och att du förstår vikten av att sätta kunden i fokus.
Arbetsuppgifterna innefattar;
· att skapa, planera samt utföra inköpsrekvistioner,
· fakturahantering,
· Uppföljning av fakturor – gentemot avtal/inköpsordrar – tidssedlar, konsulter
· Support Maximo/Basware gällande fakturahantering
· arkivering/dokumentera avtal (avtalshantering)
· uppdatering av kostnadsrapporter enligt direktiv/på uppdrag av projektledare,
· bokning och planering av konferenser och resor samt hantering av reseräkningar,
· beställa och koordinera IT- och telefonibeställningar vid intro av nyanställning/konsult rekrytering
· avsluta IT- och telefoni när anställda/konsulter slutar
· boka möten och utbildningar
· övrig administrering och strukturering tillsammans med projektledare/ledningsgrupp PMO.
· Sköta/uppdatera PMO gemensamma kalendrar och sharepoint sidor
· admin stöd till projektcontroller
· viss hantering av teknisk dokumentationshantering i form av kopiering/mappning pärm på uppdrag av projektledare
Du får gärna ha tidigare erfarenhet från en liknande roll som har inneburit administration, enklare ekonomiarbete samt koordinering.
Mycket god administrativ förmåga och ett strukturerat arbetssätt är en förutsättning. Vidare kräver arbetet hantering av flera parallella arbetsuppgifter samtidigt, god prioriteringsförmåga och struktur.
Kontaktytorna är stora och rollen kräver en hög serviceanda och stort eget ansvar för sitt arbete för att bistå projektet med uppgifter inom givna tidsramar.
Vid ansökan märk ansökan med Projektadministratör
Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande och positionen kan bli tillsatt innan slutdatum.
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser