OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lindalens Omsorg är ett företag som sätter människan i fokus. Med det menar vi att våra medarbetare ska må bra och trivas lika mycket som våra kunder, den balansen är Lindalens signum och framgångsrecept. I vår arbetsgrupp ingår undersköterskor, mentalskötare, socionomer och behandlingsassistenter med lång erfarenhet. Vi är ett företag som idag bedriver boendestöd åt Tyresö kommun och Stockholms stad. Vi arbetar efter vår värdegrund- värme, närvaro och flexibilitet. Vi söker dig som kan och vill se helheten utifrån kundens behov och perspektiv.
Som samordnare är du verksamhetens administrativa assistent. Detta innebär att du, i nära samarbete med verksamhetschefen, sköter bland annat schemaläggning och den dagliga driften i verksamheten. Du har tät kontakt med företagets lönekontor samt externa instanser.
Som person är du självständig, ansvarsfull, prestigelös, samarbetsvillig och har lätt för att kommunicera i tal och skrift. Du är stresstålig, flexibel och lösningsorienterad. Du ska ha förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer till kunder, närstående samt medarbetare. Ett gott bemötande samt en god kvalitet av den tjänst/insats som utförs dagligen är en självklarhet.
Vi söker för närvarande dig som vill arbeta 50% som samordnare och 50% som boendestödjare. Tiden mellan samordning och boendestödjare kan komma att justeras efter hand.