OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Olivia Personlig Assistans är en större assistanssamordnare. Vi erbjuder funktionshindrade råd och stöd när det gäller att anställa personliga assistenter och administrera den personliga assistansen. Vi har idag 200 uppdragsgivare och drygt 900 assistenter som gör ett fint jobb varje dag året runt. Vi finns på ett 10-tal platser i landet. Arbetet innebär att vara arbetsledare behjälplig med rekryteringar både vid korttids- och långtidsfrånvaro samt med diverse kontorsgöromål. Du kommer också att ha direkta kontakter med våra uppdragsgivare och med deras assistenter. Beredskap ingår i tjänsten. Arbetsplatsen är belägen i Hallstahammar som är ett av Olivias lokalkontor. Läs gärna mer om oss på www.ringolivia.nu Du ska ha utbildning och erfarenhet inom personlig assistans eller vård och omsorg. Du ska gärna ha erfarenhet av rekyteringar och gällande lagstiftning inom området tex ATL. Du ska ha ordningssinne, vara serviceinriktad, vara lösningsfokuserad och ha en förmåga att hantera stressiga situationer. Du ska också vara lyhörd för uppdragsgivares och assistenters olika förmågor och behov. Du kommer att[ha tystnadsplikt.[Du bör ha körkort och tillgång till bil.
Kontaktpersoner på detta företaget
Menekse Alagöz
08-4427388
Jennie Erwing
08-522 825 51
Eva Horneij
0707-78 13 34
Camilla Larsson
018-4728001
Elisabeth Hesselgren
073-9429294
Matilda Sandberg
013-261710
Sara Axelson Sahlén
031-389 77 32
Monica Hjertstedt
018-472 8004
Ewa Ekholm
018-4728002
Anna Carlzon
0470-782600