OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lyckliga Nycklar bedriver personlig assistans i mindre skala främst i Nordvästra Skåne. Den personnära kontakten är viktig för oss. Vi har lång erfarenhet av personlig assistans i en stor verksamhet och den kunskapen använder vi i det vi brinner för: det lilla formatet. Vi har ett nära samarbete mellan kund och alla medarbetare där vi utvecklas både gemensamt och individuellt.
Om jobbet:
Det är du som tar emot sjukskrivningar från personalen, tillsätter vikarier och har kontakt med kunder och anhöriga om schemaläggning samt kontinuerlig kommunikation vid förändringar i schemat. I arbetsuppgifterna ingår även bland annat att administrera sjuk-/friskanmälningar, dokumentera arbetet samt att tillstyrka kortare ledigheter och planera för dessa.
Arbetet innebär jourtid för att vara tillgänglig när personalen sjukanmäler sig och flexibel aktiv tid för att ta emot samtalen och tillsätta vikarier under vardagar såväl som helger. Utöver detta finns det en fast tid på 25% för att organisera arbetet och dokumentera.
Det är viktigt att du kan arbeta självständigt då tjänsten är planerad för arbete hemifrån. Detta kräver att du är flexibel, ansvarsfull och strukturerad samt har en god förmåga att prioritera. Du måste ha goda kunskaper i svenska språket och ha lätt för att uttrycka dig i både tal och skrift. Du ska kunna hantera våra digitala system efter handledning. Vidare kräver arbetet att du är serviceinriktad och kan hantera krånglig problemlösning på tidiga morgnar!
Lön enligt överenskommelse. Fasta tillägg och tjänstgöringsgrad är förhandlingsbara.