OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi tar bara emot ansökningar via mail!
Info@tryggtillvaro.se
Arbetsplatsuppgifter
Vi söker dig som är utbildad undersköterska och har erfarenhet av självständigt arbete som samordnare inom hemtjänsten. Det är önskvärt att du har arbetat själv inom hemtjänsten. Stor vikt läggs på personliga egenskaper.
I den här rollen kommer du först och främst att ansvara för administrativa och operativa processer kring kunder. Samordning av personal rörande den dagliga driften som innefattar daglig bemanning, schemaläggning och planering. Vidare kommer du att ha kontakt med biståndshandläggare, anhöriga, kunder och andra samarbetspartner samt arbeta med administration kring kundprocess, personalprocesser och personalhantering.
Du ska ha mycket goda kunskaper av schemaläggning/bemanning både på kort- och lång sikt och logistiken kring detta, då det är en stor del av ditt dagliga arbete. Det är ett krav att du är van vid att planera och lägga schema i Mobil Omsorg/Epsilon och är väl bekant med systemet Phoniro och pulsenCombine . Du kommer att samarbeta med andra samordnare på kontoret. Uppdraget gäller bara i Nacka kommun. Kontoret är centralbeläggen i Henriksdal nära Slussen med mycket goda kommunikationsmöjligheter.
Körkort är meriterad och att kunna svenska i tal och skrift är ett krav.
Kontaktpersoner på detta företaget
Verksamhetschef Hamideh Salehi
0704590261