OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Almis Hemtjänst AB är ett vård- och omsorgsföretag som har funnits sedan år 2005 i Täby kommun.
Almis Hemtjänst fick år 2019 DI-Gasell priset av tidningen Dagens Industri. Företaget har utöver detta fått Täby kommuns kvalitetspris år 2018 och år 2019 som delvis bygger på de nationella brukarundersökningarna.
På Almis Hemtjänst arbetar vi med en värdegrund som utgår från våra ledord öppenhet, respekt och ansvar. Vår värdegrund ger uttryck för ett synsätt som guidar våra medarbetare i vardagen. Medarbetarna driver utvecklingen framåt och gör Almis Hemtjänst till en arbetsgivare som stimulerar glädje och engagemang. Att arbeta med oss ger en trygg äldreomsorg med hög kvalitet, tillgänglighet och kontinuitet. Företaget erbjuder friskvård.
KVALIFIKATIONER
- Hanterar arbetsledarrollen
-Stresstålig och social
- Kan Carefox planeringssystem, Pulsen Combine samt Phoniro och har datavana
-Du ska ha erfarenhet inom hemtjänst, ledsagning, avlösning och boendestöd
- Har körkort
ARBETSUPPGIFTER
Ansvara för den dagliga schemaläggningen och bemanningen
Ansvarig för genomförandeplanerna, upprättande av Genomförandeplaner
Ansvarig att varje brukare har en kontaktperson
Att se till att brukarens beslut ligger rätt i schemat
Att ansvara för utförd insats
Ansvarig för personalens tidrapporter
LÖN
Enligt avtal
Almis Hemtjänst erbjuder sina anställda friskvårdspeng samt möjlighet till vidareutbildningar.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
ANSTÄLLNINGSVILLKOR
Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning
Tillträde enligt överenskommelse. Arbetsplatsen ligger i centrala Täby
KONTAKTPERSON
Shikofeh Ghobadi, Verksamhetschef under v. 27-28 samt efter v. 32
Almaz Gezai, VD under v. 29-32
E-post: info@almishemtjanst.com
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp!