OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Samordnare & löneadminstratör till hemtjänst
För en kunds räkning söker vi schema samordnare och löneadministratör till hemtjänst.
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå i att 50 procent utföra löneadministration och 50 procent samordna schema och personal. Du kommer att ansvara för att det dagliga arbetet hos kunderna planeras, se till att personalen får information om något händer, skriva genomförandeplaner, planera personalens schema, kontakt med aktörer kring brukaren, hantera planeringssystemet mm.
Kvalifikationer
Yrkeshögskola, exempelvis serviceinriktad vård- och omsorgsplanering, samordnare med arbetsledaransvar eller annan relevant utbildning.
Erfarenhet av hemtjänst eller andra service yrken.Lönehantering
Erfarenhet
Schemasamordning och lönehantering
God datavana.
B-körkort.
Behärska det svenska språket väl i tal och skrift.
Tidigare arbete inom samordning eller planering är ett krav.
Personliga egenskaper
God social kompetens.
Strukturerad med förmåga att prioritera och behålla lugnet vid stress.
Ansvarstagande.
Resultatorienterad.
Lösningsfokuserad.
Intervju sker löpande. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Välkommen med din ansökan!