OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PASS-Team är sedan 1997 ett etablerat assistansföretag i Hälsingland. Vi har i dag närmare 300 anställda personliga assistenter. Vår verksamhet bygger på delaktighet, insyn och inflytande mellan brukare, assistent och företagsledning. Genom lyhördhet, flexibilitet och ett genuint intresse för individuella lösningar gör vi tillvaron så enkel och lättsam som möjligt för assistansanvändaren. Trygghet, delaktighet och förtroende är viktiga ledord i vår verksamhet.
Som samordnare har du en kontinuerlig dialog med assistansanvändaren/företrädaren. Utifrån assistansanvändarens behov och önskemål leder du och ger stöd till de personliga assistenterna i deras yrkesroll. Du har arbetsgivaransvar och ansvarar bland annat för arbetsmiljöfrågor, rekrytering av personliga assistenter samt löpande administrativa arbetsuppgifter. Tillsammans med ledningsgruppen analyserar och driver du fortsatt utveckling i verksamheten.
Nu söker vi dig som tillsammans med oss vill fortsätta att utveckla vårt arbete med personlig assistans, ett arbete där assistansanvändarens behov alltid står i centrum. Du har lämplig högskoleutbildning och kan arbeta självständigt utifrån verksamhetens fastställda mål. Du har lätt för att arbeta i team och skapa ett positivt arbetsklimat. Viktiga egenskaper är förmågan att lyssna, visa intresse och inspirera människor i olika situationer.
Välkommen till oss!
Kontaktpersoner på detta företaget
Verksamhetschef Frida Näsman Fagerström
0278-511208
Verksamhetschef Frida Näsman Fagerström
0278-51 12 08
Samordnare Sara Johansson
0278-51 12 04
Samordnare Karin Dahlberg
0278-51 12 05