OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kelly Services är ett av världens ledande bemannings- och rekryteringsföretag med 2600 kontor i 30 länder.2005 omsatte vi drygt 40 miljarder kronor och tillsatte 700.000 tjänster inom kontor, ekonomi, IT, juridik, marknadsföring, industri, utbildning, hälsa och omsorg.Kelly är ett auktoriserat bemanningsföretag och har kontor i centrala Stockholm, Göteborg och Malmö.Vi är ISO-certifierade och har via vår branschorganisation Bemanningsföretagen kollektivavtal med såväl HTF som LO-förbunden. För en kunds räkning söker vi en ny medarbetare Du ska vara samordnare mellan näringsidkare/stationsansvarig och leverantörer för underhållsarbeten som ska utföras hos kunder.Agera som en länk mellan kund, Call Center och leverantörer för att säkerställa att kunden är nöjd.Du kommer att arbeta i programmet Maximo. Arbetsuppgifter Du kommer att: vara huvudkontaktperson mellan kund, Call Center, leverantörer och näringsidkare/stationsansvarig kontrollera arbetsorder för utförda arbeten använda Maximo för att följa upp tidigare arbetsorder och spåra jobbstatus och reparationskostnader sköta all operativ verksamhet i Maximo, såsom stänga arbetsorder, garantiuppdateringar, PPM/lagstadgad testprocess och kolla arbetsorderstatus uppdatera all Maximodata som är relaterad till plats och detaljer rörande utrustning spåra status på klagomål från återförsäljare/leverantörer svara på alarm för att kontrollera arbetsorders slutförande och leverantörers arbete.skapa och tillhandahålla rapporter/analyser rörande arbetsorder, skador, klagomål, nöjd- kund-undersökningar etc se möjligheter att förbättra processen, planering eller utförande genom analys av arbetsorder, efterfrågan och förväntningar.Kommunikation Du skall: hålla näringsidkare/stationsansvarig informerad om arbetsorderns status tills den är slutförd upprätthålla kontakter med klient rörande allmänna underhållsaktiviteter, som är utlagda på entreprenad.Kvalifikationer: Byggteknisk bakgrund eller förståelse om det God kännedom om bensin-/servicestationer och dess tekniska utrustning Erfarenhet av drivmedelsbranschen (bensin-/servicestationer) Erfarenhet av Maximo är ett plus (stödsystem för underhåll och planering).Engelska i tal och skrift Behärska officepaketet Personlig profil Arbetet är självständigt vilket innebär att personen vi söker behöver vara drivande, självgående samt kunna ta egna initiativ.Arbetet kräver en serviceinriktad, positiv och flexibel läggning.Arbetet ställer även krav på att Du ser utmaningen i förändringsprocesser och kommer med egna förslag till förbättringar.Rapportering sker direkt till Regional Operations Manager. Tjänsten är placerad vid huvudkontoret i Stockholm.Låter det intressant? Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00