OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi tror på att närhet till våra kunder och medarbetare ger både trygghet och hög kvalité på den service vi ger. Vårt mål är att bistå människor oavsett funktionsnedsättning med den i särklass tryggaste personliga assistansen samt att vara den i särklass bästa arbetsgivaren. Vår verksamhet genomsyras av fem värdeord: engagemang, kompetens, respekt, omsorg och trygghet, vars initialer bildar ordet EKROT, ett ord som återfinns i allt vi gör.
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som personal- och kundansvarig inom personlig assistans.
Som person ser vi att du är strukturerad, empatisk trygg och noggrann. Vi ser att du har lätt att skapa långvariga relationer och har ett brinnande intresse för att möta olika typer av människor. För att lyckas i rollen så krävs det att du är social, servicemedveten och har en väl utvecklad samarbetsförmåga. Du trivs i en miljö med högt tempo och varierande arbetsuppgifter, där du arbetar självständigt och effektivt.
Rollen innebär att du ska vara den drivande kuggen i hjulet för kontorets utveckling samt spindeln i nätet kring våra kunder och medarbetare så att de får den i särklass bästa personlig assistans och service.
Arbetsuppgifter:
Förvalta kund
Rekrytera medarbetare samt ansvara för schemaläggning och bemanning
Ansvarig för jourtelefon (varannan vecka)
Ansvara för kundernas beslut och dokumentation
Delta i säljorganisationen
Delta och leda hälso- och arbetsmiljöarbetet
Leda APT möten
Ha kontakt med olika myndigheter
Administrativa arbetsuppgifter
Mycket meriterande är om du har erfarenhet av arbete som samordnare/kundansvarig inom personlig assistans.
Körkort är ett krav.
Arbetstiderna är måndag till fredag 08.00 till 17.00.
Vi ser att du även uppger löneanspråk när du söker tjänsten.
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma tillsättas innan hela rekryteringstiden gått ut.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor