OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
1 års vikariat på heltid med möjlighet till förlängning. Tillträde enligt överenskommelse.
Tjänsten är placerad inom sektor Funktionshinder, Boendestöd med arbetstid dagtid, måndag till fredag.
Arbetet som samordnare innebär att du till största delen har administrativa arbetsuppgifter och vid behov kunna göra besök hos medborgare.
ARBETSUPPGIFTER:
Det administrativa arbetet innebär att du ska vara behjälplig med:
- Bemanna utifrån behov
- Schemaplanera
- Administrera sjuk- och friskanmälan
- Korttidsrekrytera
- Tillstyrka ledigheter samt planera för dessa
- Kontrollera och registrera arbetstider i Heroma
- Planera verksamheten utifrån beviljade beslut
- Vara ett stöd för medarbetare i bland annat planeringssystemet Kompanion
- Enhetschef kan utöver detta delegera andra arbetsuppgifter
KVALIFIKATIONER:
Du ska kunna arbeta självständigt, vara flexibel och stresstålig. Du bör vara en god organisatör, ha ett strategiskt tänk och en planering framåt. Kunna se helheten i verksamheten, ha en god samarbetsförmåga, vara lyhörd och lösningsfokuserad.
Erfarenhet av administrativt arbete är meriterande. Goda datakunskaper, erfarenhet av VIVA, Kompanion och Heroma är av stor vikt. Vi lägger även stor vikt vid personlig lämplighet. Körkort erfordras.
Bifoga CV och personligt brev i din ansökan. Betyg/intyg behöver inte skickas med.Uppvisande av detta blir aktuellt vid eventuell intervju.
Rekrytering sker löpande under ansökningstiden
Varmt välkommen med din ansökan!