Samordnare till Efterbearbetningen i Södertälje

Samordnare till Efterbearbetningen i Södertälje

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker en samordnare till en av våra kunder i Södertälje som producerar bipacksedlar.
Som samordnare på efterbearbetningsavdelning har du ett tätt samarbete med produktionspersonal, kollegor och andra funktioner inom organisationen. Du rapporterar till produktionsledaren på avdelningen.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
- Operativt leda, styra och utveckla produktionsflödet med optimalt nyttjande av personal, material, maskiner och lokaler
- Arbeta med daglig styrning och planering
- Arbeta mot och bidra till att nå företagets uppsatta mål
- Stötta medarbetarna på avdelningen med problemlösning
- Stödja nyckeltalens framdrift så som produktivitet och effektivitet
- Se till att kompetensutvecklingsmålen på avdelningen uppfylls
- Samverka med övriga funktioner inom företaget
- Backup för produktionsledare vid dennes frånvaro



Din profil
Vi söker dig som har:
- Maskinteknisk kompetens
- Erfarenhet och kunskap om produktion samt tillverkningsindustri
- God kännedom om kvalitetskraven inom produktion
- Flera års arbetslivserfarenhet samt gärna ledarerfarenhet från idrottsverksamhet
- Erfarenhet och kunskap om 5S
- Aktivt driva förbättringsarbete
- Goda PC-kunskaper, med fördel inom Excel.
- Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

Som person är du:
För att lyckas i funktionen tror vi att du är pedagogisk och med ett coachande förhållningssätt. Vi ser gärna att du är lyhörd, ansvarstagande, samarbetar med andra avdelningar och är kvalitetsmedveten. Du är också målmedveten, drivande, har hög integritet samt är van att arbeta båda individuellt och i grupp mot tydliga mål.


Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.



Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!






Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 februari 2021
  • Ansök senast: 19 mars 2021

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Operativ teamledare!

Operativ teamledare!

10 december 2024