OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 11 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
Inom projektet kommer flera olika upphandlingar att behöva äga rum. Bland annat kommer flera arbeten att ropas av via befintliga ramavtal, men vissa saker behöver upphandlas i enlighet med Lag om offentlig upphandling.
Projektet innefattar också en hel del arbeten i spårmiljö, både prov och installationer. I uppdraget ingår att med god framförhållning planera och skapa förutsättningar för dessa arbeten.
En bra förståelse och kunskap om upphandlingsprocesser, framförallt konkurrenspräglad dialog är bra för uppdraget. Utöver det behövs även förståelse av användning av ramavtal. Att samordna och planera kommer att vara en stor del av uppdraget likaväl som att närvara vid förhandlingar.
För att lyckas med uppdraget behövs driv, god analytisk förmåga samt att du gillar att samarbeta med andra och har en god förmåga att vårda interna såväl som externa relationer. Du måste ha lätt för sig att uttrycka sig i tal och skrift på både engelska och svenska.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 2 års erfarenhet av projektarbete i offentlig verksamhet.
- Minst 6 månaders erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete innehållande planering och leverantörskontakter.
- Minst 1 års erfarenhet av planering av prov/test och installationer i spårmiljö.
- Arbetet som SoS-planerare under minst 1 år.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Arbetat med upphandlingsförfarandet konkurrenspräglad dialog vid minst ett tillfälle.
- Arbetat med offentlig upphandling inom något av områdena spårmiljö, signalsystem eller spårbunden trafik.
- TRI-utbildning kategori 15 Tillsyningsman.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström