Samordnare till Sektor Funktionshinder

Samordnare till Sektor Funktionshinder

Arbetsbeskrivning

Tillsvidare på heltid med tillträde snarast eller enligt överenskommelse. 40 timmars arbetsvecka, måndag till fredag.

Vi söker en samordnare till Sektor Funktionshinder och våra barn- och ungdomsverksamheter.

ARBETSUPPGIFTER
Arbetet som samordnare innebär att du arbetar med administrativa uppgifter nära enhetschefer.

Exempel på uppgifter som du kommer att arbeta med:

- kontakt med Lss handläggare i våra närkommuner
- planera verksamheten utifrån beslut
- samordna uppstart av nya verksamheter
- kontakt med nyckelpersoner inom förvaltningen
- sammanställa och revidera dokument och material

KVALIFIKATIONER
- Gymnasial utbildning
- Tidigare erfarenhet av administrativt arbete är meriterande.
- Goda datorkunskaper

Flexibilitet i arbetet är en förutsättning när du arbetar hos oss. Vi arbetar i en ständigt föränderlig verksamhet som innebär att du kommer att behöva prioritera om arbetsuppgifter.

Enhetschef kommer också att delegera andra uppgifter under tid. Du tycker om att ta ansvar och har inga problem med att samarbeta, likväl som att arbeta självständigt. Vana att ta egna beslut.

God kommunikationsförmåga, var lyhörd och en vilja att utveckla och kvalitetssäkra våra verksamheter för medborgarnas bästa. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Bifoga CV och personligt brev i din ansökan. Betyg/intyg behöver inte skickas med. Uppvisande av detta blir aktuellt vid eventuell intervju.

Intervjuer kommer att ske löpande.

Vid anställning kommer arbetsgivaren att begära utdrag ur belastningsregister från Polisen.

Inför rekryteringsarbetet har Östersunds kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Östersunds kommun
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 november 2022
  • Ansök senast: 30 november 2022

Liknande jobb


14 november 2024