OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som brinner för koordinering i syfte att öka såväl effektivitet som kvalitet och vill vara med och bidra till denna statliga myndighets utvecklingsarbete? Då kan detta vara en roll för dig! Just nu söker vi för kunds räkning en verksamhetssamordnare med erferenhet av projektledning som har förmågan att se möjligheter i alla olika situationer. Låter detta som något för dig? Sök idag då vi går igenom urvalet löpande.
OM TJÄNSTEN
I rollen som verksamhetssamordnare kommer du fungera som internt stöd till enheten för verksamhetsservice för att bidra till dess utvecklingsarbete. Enheten består av cirka 30 medarbetare som främst har sin geografiska placering i Stockholm, Malmö och Göteborg. I denna roll kommer samordning av projekt- & uppdrag att vara A och O med fokus på leverans till enhetens olika intressenter. Du kommer också ha kontinuerlig kontakt med din chef för att stödja med intern kommunikation, benchmarking, processutveckling samt interna utredningsuppdrag.
Du erbjuds
* Ett konsultkontrakt via Academic Work som sträcker sig 5-7 månader utefter behov.
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som samordnare kommer du bland annat få:
* Utveckla och upprätthålla kontakter med avdelningens övriga enheter och funktioner samt intressenter inom myndigheten.
* Samordna enhetens utvecklingsarbete, det vill säga att utreda, dokumentera samt analysera.
* Identifiera hur metoder, arbetssätt och rutiner inom enheten kan utvecklas och kvalitetssäkras.
* Stödja enhetschefen med olika material, sammanställningar och planer.
VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet inom projektledning.
- Akademisk utbildning inom ekonomi, marknadsföring, logistik eller lokalförvaltning. Alternativt motsvarande erfarenheter från liknande arbeten.
- Erfarenhet av att analysera resultat, följa upp verksamhet och förelå förbättringsåtgärder.
- Erfarenhet av skriftlig dokumentation, exempelvis PM, rapport, styrande och stödjande dokumet med mera.
Stor vikt i denna process kommer att läggas vid din motivation för tjänsten samt hur du är som person. Vi söker en stabil och trygg person som har ett helhetsperspektiv på verksamheten, med en vana att planera, organisera och prioritera sitt arbete. Det är viktigt att du besitter en analytisk och strategisk förmåga, samt motivation till att utveckla verksamheten. Som person är du:
* Kommunikativ
* Noggrann
* Har god samarbetsförmåga
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Malmö
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231