OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 12 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
I uppdraget ligger samordning av upphandlingen av ett nytt system dvs. vara sammanhållande och skapa förutsättningar för den administrativa processen i upphandlingen. Uppdraget innehåller i huvudsak administration med stor vikt på protokollföring men även en del leverantörskoordinering.
Förfarandet för upphandlingen är konkurrenspräglad dialog med ett flertal leverantörer vilket kommer kräva utmärkt nivå på administrationen.
Arbetsuppgifter:
- Ansvara för kallelser, protokoll, minnesanteckningar och annan mötesdokumentation
- Stödja vid framtagning av utkast av dokument samt granskning och ändringshantering av dokument
- Ärende- och dokumenthantering så som planering, mappstruktur, diarieföring och arkivering
- Arbeta i våra digitala projektverktyg
- Stödjer i administration av beslut- samt avtalshantering
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Teoretisk gymnasieutbildning.
- Minst 6 månaders erfarenhet av att arbeta i projektform.
- Minst 2 års dokumenterad erfarenhet av tidigare administrativt arbete.
- Flytande på både svenska och engelska i både tal och skrift
- Tidigare erfarenhet av offentlig upphandling vid minst 1 tillfälle
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Dokumenterad juridisk kunskap i form av kurser eller arbetslivserfarenhet.
- Dokumenterad erfarenhet av framtagande och ändring av avtal.
Önskemål om personliga egenskaper:
- Engagerad
- Strukturerad
- Ordningsam
- Social
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström