OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi startar vårt nya fina gruppboende som har sex platser i januari 2025 i Örby centrum.
Du och verksamhetschefen bildar ett Dream-team som under hösten tillsammans planerar, förbereder och startar upp verksamheten.
I din tjänst ansvarar du för bemanningsplaneringen. Du har ett operativt arbetsledande ansvar när verksamhetschefen inte är på plats. Du bistår verksamhetschefen vid rekrytering och introduktion av nya kollegor samt i kvalitets- och arbetsmiljöarbetet. Du ingår i ett nätverk med andra samordnare inom företaget som träffas, byter erfarenheter och utvecklar rollen som samordnare. Du arbetar delvis administrativt, men huvudsakligen med de boende under dagar, kvällar, jour-nätter och helger.
Vi vill att du har formell kompetens och erfarenhet inom vård- och omsorg, har goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift samt god datorvana. Självklart delar du vår vision, och vill verkligen göra skillnad för våra boende genom att utveckla verksamheten och skapa förutsättningar för ett bra liv.
Vi är en trygg arbetsgivare som har kollektivavtal, tjänstepension och försäkringar!