OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag är att ge hela länet möjlighet att leva ett gott liv i dag och i morgon. Vi tar hand om hälsa och vård, får kollektivtrafiken att rulla och främjar kompetensutveckling och levande kultur. Vi är motorn för ett hållbart samhälle med samverkan över gränser. Tillsammans är vi Gävleborgskraften.
X-trafik har som uppdrag att utveckla och samordna kollektivtrafiken i Region Gävleborg, för så många människor som möjligt, för en hållbar framtid. Avdelningen består av fem enheter. Enheten kund och försäljning har som främsta uppdrag att få fler människor att resa med kollektivtrafiken genom att förändra personers beteende. Inom enheten arbetar 18 medarbetare med kundservice, kommunikation, utveckling av köpkanaler, biljettadministration samt biljettkontroll.
Till X-trafiks kontor i Söderhamn söker vi dig som tillsammans med oss på enheten kund och försäljning vill utveckla kollektivtrafiken i Gävleborgs län.
ARBETSUPPGIFTER
Som samordnare vid enheten kund och försäljning inom X-trafik så kommer du arbeta med operativa och strategiska frågor med fokus på kund och kundnytta.
I uppdraget ingår att delta i arbetsgrupper, bidra i utredningar samt driva processer.
Som samordnare hos oss kommer du bland annat att arbeta operativt med
• att arbeta fram och säkerställa rutiner
• förbättringsarbete
• framtagande av trafikinformationsmaterial.
Strategiskt kommer du bland annat att arbeta med
• att vara delaktig i att utveckla kunderbjudandet
• att driva utvecklingen av nya system samt etablering av ny plattform för hemsidan
• nya arbetssätt utifrån kundbehovet
• att ta fram behovsanalyser.
För att kunna genomföra uppdraget behöver du använda din erfarenhet och kreativitet och styra mot de uppsatta målen.
Läs mer om våra förmåner: https://www.regiongavleborg.se/jobb-och-utbildning/jobba-i-region-gavleborg/dina-formaner/
KVALIFIKATIONER
Som person är du intresserad av utveckling, ser möjligheter och har mycket god kommunikativ förmåga. Du är strukturerad, noggrann och har god samarbetsförmåga.
I rollen som samordnare ska du ha
• relevant utbildning och/eller arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren finner lämplig för uppdraget
• goda datakunskaper samt lätt för att sätta dig in i tekniska system.
Kontaktpersoner på detta företaget
Chef för konsultteamet Gunnel Winsjansen
026-153514
Anne Stentoft
026-150357
Niclas Cronsell, Avdelningschef
026-65 02 38
Carolin Sundberg, Kompetensstrateg
026-65 02 84
Victoria Hagnehag , HR-specialist
026-53 13 11
Hanna-Karin Linck, Regionråd
026-15 52 51, 070-600 13 93
Eva Alner Liljedahl
010-111 25 85
Karin Tibblin, Vårdenhetschef
070-206 31 88
Hanna Höghielm, Avdelningschef
070-261 22 90
Ulf Persson, Förvaltningschef
070-374 03 60