OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Assistansbyrå i VG AB är en av Göteborgs största privata hemtjänstutförare. Vi är en högpresterande och flexibel hemtjänst som strävar efter individanpassad vård och omsorg för våra kunder.
Nu söker vi en samordnare/administrativ assistent till vårt team.
Beskrivning av tjänsten
Som administratör kommer du att vara ett stöd till vår ledningsgrupp och jobba med problemlösning samt schemaläggning, bemanning, introduktion till ny personal samt andra administrativa ärenden m.m.
Vi söker efter en strukturerad och flexibel person. Du är ansvarstagande och självständig. Samtidigt har du ett tät samarbete med dina kollegor och kan hitta snabba lösningar. Du har tålamod och kan hantera stressiga situationer. Du är en lugn och positiv person som ser möjligheter istället för hinder och kan skapa trivsel på arbetsplatsen.
En god kommunikations- och samarbetsförmåga samt ett gott bemötande värderas högt hos oss.
Kvalifikationer
Gärna erfarenhet av schemaläggning
Meriterande om du har tidigare arbetat inom vården.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.