OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Perido Skills söker en person som vill arbeta deltid, cirka 25 procent, som samordnare/administratör vid ett statligt verk. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att öppna och registrera post, lägga upp akter, rekvirera handlingar externt/internt samt registrera ansökningar och anmälningar. Du kommer vidare att vara behjälplig med administrativt stöd i form av kopiering och utskick. Arbetat innebär även muntlig kontakt med berörda parter. Kravprofil - Gymnasial utbildning - Erfarenhet av administration - God datorvana, gärna datakörkort - Du utrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Du är en resultatinriktad person som tar egna initiativ och har stort ansvarstagande. Vidare är det viktigt att du är noggrann samt klarar och stimuleras av ett högt arbetstempo. Du har intresse av att lära dig nya arbetsområden och nya arbetsmoment samt vill fungera "som en viktig kugge" i verksamheten som bidrar till att verksamheten fungerar bättre. Du får gärna vara praktiskt kunnig gällande kopieringsapparater samt glad och samarbetsvillig.