Samordnare/administratör till statligt verk

Arbetsbeskrivning

Perido Skills söker en person som vill arbeta som samordnare/administratör vid ett statligt verk. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att öppna och registrera post, lägga upp akter, rekvirera handlingar externt/internt samt registrera ansökningar och anmälningar. Du kommer vidare att vara behjälplig med administrativt stöd i form av kopiering och utskick samt ta emot e-post, fax och handlingar vid besök. Arbetat innebär även muntlig kontakt med berörda parter samt administration av många beslut varför det är viktigt att du kan skilja på typerna av beslut och de moment som följer med respektive beslut. Kravprofil - Gymnasial utbildning - Erfarenhet av administration och liknande uppgifter - God datorvana, gärna datakörkort - Du utrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Du är en resultatinriktad person som tar egna initiativ och har stort ansvarstagande. Vidare är det viktigt att du är noggrann samt klarar och stimuleras av ett högt arbetstempo. Du har intresse av att lära dig nya arbetsområden och nya arbetsmoment samt vill fungera "som en viktig kugge" i verksamheten som bidrar till att verksamheten fungerar bättre. Du får gärna vara praktisk kunnig gällande kopieringsapparater samt glad och samarbetsvillig.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 1 april 2009
  • Ansök senast: 1 maj 2009

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


Ekonom/administratör sökes.

24 augusti 2010

Trivs du i rollen som administratör?

12 maj 2010

Administrativa kundtjänstmedarbetare!

24 augusti 2010