OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
för upphandling och verksamhet, Om arbetet Social- och äldreomsorgsförvaltningen söker en upphandlingssamordnare/verksamhetscontroller med ansvar för att samordna socialnämndens och äldreomsorgsnämndens upphandlingsverksamhet samt svara för uppföljning av intern och extern verksamhet. I uppdraget ligger att: identifiera, initiera och samordna upphandlingar inom nämndernas ansvarsområde, delta i utvecklingsarbetet kring kundval och valfrihetssystem, stödja verksamheterna i allmänna avtals- och upphandlingsfrågor, ansvara för uppföljning av intern och extern verksamhet samt analysera och redovisa resultatet av dessa, stödja utförarna i det egna kvalitets- och utvecklingsarbetet. Din profil Du är underställd kvalitetschef och finns placerad inom förvaltningens kvalitetsenhet, har relevant universitets- eller högskoleutbildning, har tidigare erfarenhet av upphandlingsverksamhet, har ett stort intresse och engagemang för kvalitets- och utvecklingsfrågor inom den sociala sektorn, har kunskap och erfarenhet inom nämndernas ansvarsområde, har erfarenhet av att arbeta i en politikerstyrd organisation, är analytisk, strategisk och resultatinriktad, är kreativ, lyhörd och pedagogisk, är van att arbeta självständigt och tillsammans med andra. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.
Kontaktpersoner på detta företaget
Enhetschef Dragica Ben Dahman
08-535 305 50
Samordnare Taru Löytty
08-535 370 93
Samordnare Madelene Dahlström
08-535 305 49
Kommunal Carin Wedin
08-535 375 41
enhetschef Camilla Gustafsson
08-53535340
Kommunal Mikael Lindström
08-535 374 84
Enhetschef Anneli Stolt
08-535 316 27
Samordnare Mikael Lindström
08-535 376 13
Vision Annika Wilhelmson
08-535 316 63
Akademikerförbundet Kristoffer Marklund
08-535 316 50