samordnare/personligassistent

Arbetsbeskrivning

Vård- och omsorgsförvaltningen, LSS/socialpsykiatrin LSS/socialpsykiatrin Samordnare/Personlig assistent Som samordnare arbetar du med administrativa uppgifter som b la semesterplanering, vikarieanskaffning, schemaläggning. Som personlig assistent arbetar du med den funktionshindrades vardag, vilket kräver både lyhördhet, ansvarsfullhet samt integritet mot den man arbetar hos.I arbetet som personlig assistent ingår också vid behov att hjälpa till med den personliga omvårdnaden.Tjänsten kommer att variera i tyngd på de olika arbetsuppgifterna utifrån verksamheternas behov.Undersköterska/personlig assistent utbildning eller omvårdnadsprogrammet är meriterande.Stor vikt kommer även att läggas på administrativ erfarenhet och personlig lämplighet.Kom ihåg att märka din ansökan med vår ref: 2006-11

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lerums kommun
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 28 april 2006
  • Ansök senast: 14 maj 2006

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010