Samordnare/Säljare Vård och Omsorg till Joliv

Arbetsbeskrivning

Välkommen till ett företag med hjärtat på rätta stället och där ditt jobb har stor betydelse för många människor.

Joliv brinner för att utveckla nyskapande IT-lösningar som stödjer de som arbetar inom vård och omsorg. Våra lösningar bidrar till ett tryggt och kvalitetssäkert genomförande med minskad administration och mer tid till personliga möten. Nu söker vi dig som vill hjälpa oss att fullgöra vår viktiga uppgift. Du har erfarenhet från vård och omsorg och hos oss får du få flera spännande arbetsuppgifter.

Du är engagerad och tycker om att skapa starka relationer till såväl medarbetare som chefer inom vård och omsorg. Du kommer att arbeta med demonstration, utbildning, försäljning och support av våra IT-stöd för hemtjänst och hemsjukvård. Det är ett varierande jobb där du vissa dagar är ute hos våra kunder runt om i Sverige, andra dagar jobbar tillsammans med dina kollegor på kontoret i Västerås. Du kommer att utbilda både befintliga och nya kunder för att säkerställa att de har rätt kunskaper och information för att ha bästa möjliga nytta av produkterna. Du ges stor frihet att självständigt planera, organisera, genomföra och följa upp arbetet.

Kanske har du sjukvårdsbakgrund och är nyfiken på att bidra med din kunskap och ditt engagemang till vården på ett nytt sätt, eller så har du erfarenhet av försäljning inom liknande bransch eller vill byta till vård och omsorg där ditt engagemang verkligen kan göra stor skillnad för många människor. Erfarenhet från hemsjukvård och hemtjänst är meriterande. Du är utbildad inom vård och omsorg eller har annan relevant utbildningsbakgrund. Du är en van användare av olika IT-program och du är intresserad av ny teknik. Körkort är ett krav.

Det allra viktigaste för att lyckas och trivas i denna roll är att du har hög social kompetens och är van att skapa goda relationer. Att lyssna och förstå våra kunders behov och utmaning samt kunna förklara hur våra produkter kan kvalitetssäkra och underlätta deras vardag är nyckeln till framgång. Med det menar vi att du måste brinna för produkten och våra kunder samt ha en pedagogisk ådra. Du är nyfiken, ser möjligheter och uppskattar utmaningar samt är duktig på att planera din tid så att den utnyttjas effektivt. Vi ser det som en självklarhet att du är driven och möjlighetsorienterad samt har viljan att bidra till bättre och mer effektiv vård och omsorg.


Joliv grundades 1999 och idag har både privata och offentliga vård- och omsorgsgivare som kunder t.ex. Aleris, Attendo, Capio, Praktikertjänst, Region Skåne, Stockholms Läns Landsting samt många kommuner likväl som mindre privata omsorgsföretag. Vi utvecklar IT-stöd för hemsjukvård, omsorg, skolhälsovård, primärvård och psykiatri. Läs mer om oss på www.joliv.se


Låter detta intressant för dig?
I den här rekryteringen samarbetar vi med Norén & Lindholm AB.
Välkommen med din ansökan senast den 5 februari.
Din ansökan registrerar du på www.norenlindholm.se
Frågor om tjänsten besvaras gärna av Annika Frii hos Norén & Lindholm på 021-81 18 88.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: NOREN & LINDHOLM AB VÄSTERÅS
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 24 januari 2014

Liknande jobb