OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Drivs du av att skapa långsiktiga kundrelationer och vill kombinera det med att bidra till en renare värld? Då kan det här vara ditt nästa steg i karriären!
Om företaget
San Sac AB är marknadsledande och har framgångsrikt levererat utrustning för avfallshantering sedan 1962 och erbjuder i dag marknadens bredaste sortiment av utrustning för miljöriktig källsortering. Viktiga kundgrupper utgörs bland annat av kommuner, renhållnings-entreprenörer, fastighetsägare, byggbolag och regioner. San Sac har i dag 38 anställda och omsätter ca 450 Mkr. Huvudkontor med lager finns i Linköping och säljkontor i Stockholm, Göteborg, Örebro, Trelleborg och i Örnsköldsvik.
San Sac AB är en del av den multinationella koncernen SULO med företag som erbjuder och producerar lösningar för avfallshantering och källsortering i tre världsdelar. Koncernen har ca 2500 anställda och en sammanlagd omsättning på ca 5 miljarder SEK.
Vi befinner oss i ett spännande skede med en tydlig ambition att expandera, därför utökar nu vi vår säljkår med en säljare på distriktet Östergötland, Småland samt Gotland.
Dina arbetsuppgifter
Som säljare på San Sac har du en viktig roll hos en av de ledande aktörerna inom källsortering och avfallshantering. Med eget budgetansvar leder du och driver försäljningsarbetet mot uppsatta mål. Din utmaning och ambition blir att, tillsammans med oss, bygga en stark och lönsam verksamhet.
I denna roll kommer du att arbeta med försäljning av lösningar för källsortering och avfallshantering. Dina kunder är primärt kommuner, regioner, renhållningsentreprenörer, fastighetsägare och byggbolag. Vidare ingår det att representera San Sac på mässor i Sverige och även mäss- och leverantörsbesök.
Ditt fokus ligger på att bygga långsiktiga relationer med dina befintliga kunder. I rollen som distriktsansvarig säljare kräver det att du har förmågan att planera och disponera din egen tid för maximal output. Till din hjälp har du kompetenta medarbetare och intern säljsupport.
Vi erbjuder:
• Ett spännande företag med innovativa produktlösningar
• Stora utvecklingsmöjligheter
• Ett utmanande arbete i en positiv miljö
• Frihet under ansvar
• Årlig bonus
• Tjänstebil
Din profil
Vi söker en engagerad säljare som sätter kunden i fokus och förstår vikten av att skapa och behålla en långvarig kundrelation. Du har arbetat med relationsbyggande försäljning med dokumenterat goda resultat.
Som person är du kommunikativ, har en hög social kompetens och ett gediget försäljningsintresse. Eftersom du driver dina affärer självständigt krävs att du är strukturerad och planerar din tid effektivt. Du är självklart en förtroendeingivande person och är lyhörd för dina kunders behov.
Du är van användare av Officepaketet och behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift. B-körkort är ett krav. Erfarenhet från vår bransch är meriterande.
Ansökningsförfarande
I denna rekrytering samarbetar vi med Skill Rekrytering & Bemanning AB. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Har du frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Susanne Öman, 013-32 94 08 alt susanne.oman@skill.se. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Välkommen med din ansökan!
Om oss
Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech.
Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag.
People change – everything.