OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
San Sac fortsätter sin framgångsresa och behöver förstärka sin organisation med en entreprenadsamordnare.
Om företaget
San Sac AB är marknadsledande och har framgångsrikt levererat utrustning för avfallshantering sedan 1962 och erbjuder i dag marknadens bredaste sortiment av utrustning för miljöriktig källsortering. Viktiga kundgrupper utgörs bland annat av kommuner, renhållnings-entreprenörer, fastighetsägare, byggbolag och regioner. San Sac har i dag 38 anställda och omsätter ca 450 Mkr. Huvudkontor med lager finns i Linköping och säljkontor i Stockholm, Göteborg, Örebro, Trelleborg och i Örnsköldsvik.
San Sac AB är en del av den multinationella koncernen SULO med företag som erbjuder och producerar lösningar för avfallshantering och källsortering i tre världsdelar. Koncernen har ca 2500 anställda och en sammanlagd omsättning på ca 5 miljarder SEK.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer arbeta med en stor bredd av kunder och uppdrag, med extra ansvar för ett av våra mest framgångsrika områden, avfallshantering inom nybyggnation och renovering av sjukhus.
Du kommer inta en projektledande roll där San Sac ofta går in som underentreprenörer till byggentreprenörer, sjukhus och regioner.
Med utgångspunkt från kontoret i Linköping blir dina arbetsuppgifter att:
• utforma förslag och offerter till kunder inom fastighets- och byggsektorn
• leda driftsättning av våra produkter
• självständigt ansvara för bearbetning och merförsäljning
• utveckla och ansvara för delar av vårt produktsortiment
• dokumentera enligt ISO 9001 samt ISO 14001
• handla upp externa resurser och fungera som projektsamordnare
• tillsammans med våra säljare bygga upp ett nätverk av bygg/anläggningsföretag
Tjänsten innefattar resor inom Sverige.
Din profil
Vi söker en kundorienterad person som är intresserad av projektledning och försäljning och har förmågan att ta tillvara, och bygga vidare, på San Sacs redan goda kundrelationer. Du besitter en bred teknisk kunskap och har erfarenhet av arbete som projektledare/entreprenadsamordnare/byggledare/teknisk säljare.
Du har med fördel kunskap om entreprenadbestämmelser. Har du arbetat med anbudsförfarande inom byggbranschen med erfarenhet av entreprenader och/eller projektledning är det meriterande.
Som person har du en god social förmåga, är kommunikativ och serviceinriktad. Du har även en administrativ uthållighet, gillar utmaningar och har lätt för att växla upp när det krävs. I rollen behöver du vara ansvarstagande, ha en god förmåga att bygga förtroende och vara strukturerad och kostnadsmedveten. Du är van att arbeta självständigt men även i team. Du har ett entreprenörstänkande med förmåga att finna kreativa lösningar.
Du behärskar obehindrat svenska och engelska i tal och skrift. B-körkort är ett krav. Erfarenhet från vår bransch är meriterande.
Ansökningsförfarande
I denna rekrytering samarbetar vi med Skill Rekrytering & Bemanning AB. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Har du frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Susanne Öman, 013-
32 94 08 alt susanne.oman@skill.se. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Välkommen med din ansökan!
Om oss
Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech.
Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag.
People change – everything.