OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en engagerad och driven platschef som vill vara med i vår expansiva resa. Detta är en unik chans att vara med från början och forma vår framgång!
Din roll hos oss
Företaget är mitt inne i en spännande utvecklingsfas där du som platschef kommer få möjlighet att forma både din roll och verksamhetsstrukturen. Utifrån det kommer din främsta uppgift sedan blir att stötta, utveckla och skapa goda förutsättningar för glädje och engagemang hos företagets medarbetare.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Leda och motivera personalen för att säkerställa hög produktivitet och kundnöjdhet.
Utveckla och implementera strategier för att öka försäljningen och maximera lönsamheten.
Skapa och upprätthålla effektiva system och processer för att säkerställa en smidig drift.
Bygga och underhålla starka relationer både internt och externt för att främja tillväxt och affärsutveckling.
Arbeta med försäljning och ordermottagning
Vi ser gärna att du har
Erfarenhet av ledarskap och personalhantering.
Stark förmåga att organisera och skapa struktur.
Resultatinriktad med förmåga att leverera på uppsatta mål.
Förmåga att arbeta självständigt och fatta beslut.
Hög dator- och systemmognad.
För att lyckas i rollen ser vi att du är trygg i ditt ledarskap, är relationsskapande och kommunikativ.
Om Sandbergs i Jämtland AB
Välkommen till Sandbergs i Jämtland AB, en pålitligt leverantör av bränsletankar, vätskehanteringsutrustning och mycket mer. Med över 30 års erfarenhet är vi stolta över att erbjuda högkvalitativa produkter inom vårt breda sortiment. Vi prioriterar produkter med hög kvalitet och strävar alltid efter att erbjuda de bästa produkterna på marknaden. Idag är vi en del av Bergman och Beving med en stark ambition att växa och ta mer marknad, något vi har goda förutsättningar att lyckas med!
Din ansökan
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Pontus Andersson på pontus.andersson@onepartnergroup.se eller 063-19 43 34. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.
Välkommen med din ansökan!