OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en riktigt duktig administratör och en van SAP användare kan det vara dig jag söker för detta ca 1 år långa uppdrag hos vår kund, ett stort internationellt bolag i Malmö.
Vår kund står inför ett systembyte och då en befintlig resurs kommer att gå in i deras systembytesprojekt så behöver de hjälp av en ny resurs inom order- och serviceadministration.
Detta är ett konsultuppdrag där du kommer att ha din anställning hos oss på Jefferson Wells men tillbringa dina dagar på plats ute hos vår kund i.
Om rollen
I ditt dagliga arbete kommer du framför allt att arbeta med kund- och orderadministration, ett arbete som kräver mycket kontakter, såväl internt som externt, via e-post och telefon. Du är en servicefunktion för såväl dina kollegor som för kunderna vad gäller upplägg av kundbilder och ordrar, planering och koordinering av installation, support och underhåll och vid digital övervakning av anläggningar.
Lagkänsla och samarbete är viktigt för vår kund och du behöver tycka om att vara en i en miljö som kräver samspel och där man arbetar tillsammans för företagets bästa. Du säkerställer att alla kundärenden hanteras på ett professionellt och effektivt sätt och har alltid fokus på leverans och att ge bästa tänkbara service, såväl intern som externt.
En vanlig dag på jobbet kan bl. a. innebära att du ska:
* Lägga upp nya kunder i affärssystemet (SAP)
* Samordna med säljavdelningen om kunderna
* Administrera Offerter
* Registrera ordrar
* Ha daglig kontakt med 4 tekniker ute på plats för planering av arbetet
* Beställa reservdelar
* Sköta tidrapporteringen för teknikerna
Tjänsten passar dig med stor ansvarskänsla och som trivs att arbeta på ett strukturerat och självständigt sätt. Du kommer arbeta med varierande arbetsuppgifter och ibland med flera åtaganden samtidigt.
Din bakgrund
För att lyckas i rollen behöver du vara en duktig administratör som gillar att hålla ordning och även agerar på eventuella avvikelser. Du har förmågan att prioritera och arbetar på ett strukturerat och självständigt sätt för att hela tiden föra ditt arbete framåt. Lite pondus och skinn på näsan är viktiga egenskaper då du ibland måste driva på eller vara extra tydlig mot kollegor och kunder. Vi ser att du är en positiv, flexibel och prestigelös person som är duktig på att kommunicera och har god förmåga att samarbeta. Med ditt ansvarstagande och noggranna arbetssätt driver, planerar och genomför du arbetet utifrån gällande förutsättningar och tidplaner.
Absoluta krav för rollen
* Du behöver ha god erfarenhet av SAP, gärna gällande kundupplägg och orderregistrering.
* Att du är gillar och är duktig på att administrera och koordinera
* Att du kan kommunicera väl på både svenska och engelska i både tal och skrift.
Start: snarast (gärna under mars - april)
Uppdragets längd: minst 1 år
Placering: Huvudkontoret i Arlöv
Tycker du att detta låter som ett riktigt roligt uppdrag och har du kvalifikationerna som krävs? Då hoppas jag att du ansöker!
Du ansöker tjänsten via "ansök här" länken
Vi arbetar med löpande urval varför tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens slut.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Carina Berg
Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson
Fredrik Wernqvist
AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr
Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke
Linda Holmberg
Kholod Hindi