SAP kunnig Ekonomiassistent till Arlanda

SAP kunnig Ekonomiassistent till Arlanda

Arbetsbeskrivning

Vi på SJR söker nu dig som är ekonomiassistent med SAP till vår kund på Arlanda. Du kommer att jobba med omkostnadsfakturor i hela leverantörsreskontraflödet. Uppdraget är start omgående och först och främst till oktober och därefter finns chans till förlängning.

Arbetsuppgifter;
Du kommer tillsammans med 2 kollegor att jobba med omkostnadsfakturor. Dina arbetsuppgifter kommer bl.a vara;
- Hantera omkostnadsfakturor i SAP
- Ansvarig för att kontera och skicka för attest och uppföljning
- Lägga upp nya leverantörer
- Avstämningar
- Bokslutsarbete
I denna tjänst kommer du att följa upp och ha kommunikation med organisation för att säkerställa att attest sker i tid.

Vem söker vi;
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi. Du har jobbat som ekonomiassistent i hela flödet inom leverantörsreskontra och då i stora flöden. Du är systemvan och är trygg i SAP. I denna roll kommer du ha mycket internationell kontakt vilket gör att du måste vara flytande i tal och skrift i både svenska och engelska

För att trivas hos kunden bör du vara driven, strukturerad och flexibel. Du har lätt för att skapa relationer till människor och är tydlig i din kommunikation. Du är positiv och en problemlösare. Självklart håller du dina deadlines och är stresstålig.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansökan;
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Anette Skantz. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-06-15.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 juni 2023
  • Ansök senast: 15 juni 2023

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


20 december 2024