Särnmark söker informatör i Uppland, Dalarna, Gävle och Sundsvall

Särnmark söker informatör i Uppland, Dalarna, Gävle och Sundsvall

Arbetsbeskrivning

Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Solna men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Sundsvall Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Karlstad och Visby.

Vi söker en driven informatör som gillar att arbeta på ute fältet med uppsökande verksamhet och som har ett starkt mål- och kvalitetsfokus. 

Arbete på kvällar och helger förekommer i arbetet och tjänsten innebär en del resande i Sverige, vilket innebär övernattningar. Din huvudsakliga bas kommer vara Särnmarks kontor i Gävle 

Ansvarsområden

Du är ansvarig för att aktivt arbeta med anskaffning av nya kunder i aktuella upptagningsområden. 

Du arbetar med samtliga delar av den egna säljprocessen och följer uppställda krav på kvalitet. Du ansvarar för uppsatt budget.

Arbetsuppgifter

Att vara delaktig i planeringen av och följa organisationens arbete i avseende mål, visioner och riktlinjer.

Att självständigt driva det egna arbetet utifrån en gemensamt uppsatt plan.

Att aktivt stämma av, följa upp och förbättra arbetet för att upprätthålla kvaliteten i samtliga kontakter.

Att löpande dokumentera det egna arbetet samt utgången av de uppdrag som du ansvarar för.

Att självständigt ansvara för aktiviteter, mässor osv

Att ha veckovisa uppföljningar med närmaste chef.

Kvalifikationer och erfarenhet

Vi söker dig med gymnasial utbildning och gärna med vidareutbildning inom sälj och/eller marknadsföring.

Starkt meriterande är om du tidigare har arbetat inom branschen personlig assistans, gärna med inriktning mot försäljning.

Önskvärt är att du har några års erfarenhet av informatörs- och/eller säljarrollen. 

Ett krav är att du har B-körkort. Under Provanställningen behöver du även ha tillgång till egen bil. 

Personliga egenskaper

Som person är du social, utåtriktad, flexibel, självständig och målmedveten.  Du tar stort ansvar för ditt arbete samt har förmåga att prioritera och driva ditt arbete framåt. Du är bra på att kommunicera samt har lätt för att samarbeta.

Övrigt

Tjänsten är en tillsvidareanställning, heltid. Vi tillämpar 6-månaders provanställning. Tjänsten omfattas av kollektivavtal med avtalsmässiga pensionsavsättningar och vi erbjuder friskvårdsbidrag. Lönesättning sker enligt överenskommelse.  Urval och intervjuer kommer ske löpande så vänta inte med att ansöka om du är intresserad.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Särnmark Assistans AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 november 2022
  • Ansök senast: 1 december 2022

Besöksadress

Solna
None

Postadress

Smidesvägen 7, 3tr
Solna, 17141

Liknande jobb


23 december 2024