OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Särnmarks assistansverksamhet startade 1991 och vi fungerar som servicepartner till ca 160 personer som är berättigade till personlig assistans.Vi är ca 20 medarbetare som sitter i nya lokaler i Solna Business Park (Sundbybergs station med T-bana och pendel).Arbetsuppgifter Som Särnmarks receptionist ansvarar du för reception och telefonväxel samt för förberedelse för och mottagandet av besökare till företaget.I arbetsuppgifterna ingår posthantering, inköp av kontorsmaterial, veckohandling, skötsel av kontorets växter samt att se till att det är ordning och reda på kontoret.Vidare ansvarar du för underhåll av kopiator och skrivare samt att på eget initiativ sköta kontakten vid felanmälan av enklare problem på kontoret, kontakt med renhållningsbolag etc.Varje onsdagsmorgon förbereder du en frukostbuffe till kontorets personal. Du är även en resurs för de olika avdelningarna till exempel genom att skriva protokoll, arkivera, vara behjälplig vid utfärdande av intyg, distribuera utskick och att bistå med förberedelser vid kundaktiviteter och utbildningsdagar. Att det är en bra sammanhållning på kontoret är av yttersta vikt för oss.Vi vill att du, som medlem i företagets trivselgrupp, har ett stort intresse för och engagemang i detta, innefattande till exempel planering och genomförande av vår- och höstutflykt, julevenemang, födelsedagsuppvaktningar med mera. Kvalifikationer Du har en mycket god känsla för bemötande och service.Vi vill att du har flera års erfarenhet av att arbeta som receptionist, att du är självgående, positiv och framåt och att du har en mycket god förmåga att göra egna prioriteringar.Arbetsuppgifternas karaktär innebär att du måste klara av snabba omställningar. Du ska kunna uttrycka dig mycket väl i tal och skrift samt ha god förmåga att förstå talsvårigheter.Vi vill att du har ett intresse för vårt verksamhetsområde, ett öppet och fördomsfritt förhållningssätt och en stark känsla för människors integritet.