OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Särnmarks assistansverksamhet startade 1991 och vi fungerar som servicepartner till ca 160 personer som är berättigade till personlig assistans.Vi är ca 20 medarbetare som sitter i nya lokaler i Solna Business Park (Sundbybergs station med T-bana och pendel).Vi behöver ytterligare urvalsunderlag i vår rekrytering av ny receptionist och förlänger därför nedanstående annons. Arbetsuppgifter Som Särnmarks receptionist ansvarar du för reception och telefonväxel.I arbetsuppgifterna ingår posthantering, inköp av kontorsmaterial, veckohandling, skötsel av kontorets växter samt att se till att det är ordning och reda på kontoret.Du är även en resurs för de olika avdelningarna i administrativa göromål samt med förberedelser vid kundaktiviteter och utbildningsdagar.Varje onsdagsmorgon förbereder du en frukostbuffe till kontorets personal.Kvalifikationer Vi eftersträvar en jämnare åldersfördelning på kontoret och söker i första hand dig som är lite äldre och har många års erfarenhet av att arbeta som receptionist eller liknande.Du har en mycket god känsla för bemötande och service, är självgående, positiv och prestigelös samt har en mycket god förmåga att göra egna prioriteringar.Arbetsuppgifternas karaktär innebär att du måste klara av snabba omställningar. Du ska kunna uttrycka dig mycket väl i tal och skrift samt ha god förmåga att förstå talsvårigheter.Vi vill att du har ett intresse för vårt verksamhetsområde, ett öppet och fördomsfritt förhållningssätt och en stark känsla för människors integritet.Tjänsten ska tillträdas så snart som möjligt och arbetet med rekryteringen pågår, varför vi ser att du skickar din ansökan, märkt "Receptionist" snarast.Vi tillämpar 6 månaders provanställning.