OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Stena Line är ett internationellt transport- och reseserviceföretag och ett av världens största färjerederier. Linjenätet är det mest heltäckande i Europa och omfattar ett stort antal strategiskt belägna färjelinjer i Skandinavien, runt Storbritannien och till Baltikum. Antalet anställda uppgår till cirka 6 000 där en majoritet arbetar med service och försäljning. Årligen transporterar Stena Line över 14 miljoner passagerare, cirka 3 miljoner bilar och drygt 1,5 miljoner fraktenheter. Läs mer på www.stenaline.comVi söker nu ett antal säsongsanställda operativsäljare med genuint intresse av att ge service och möta Stena Lines gäster.
Arbetsbeskrivning
Som operativsäljare på våra terminaler arbetar du med gästservice. Gästservice innebär att du ska hjälpa våra gäster med biljettförsäljning, incheckning samt bokning. Terminalen är din huvudsakliga arbetsplats och där hjälper du våra gäster med deras frågor och bidrar till en positiv reseupplevelse.
Vi söker dig som:
• Kan och vill arbeta flexibelt på skiftschema och med varierande arbetsuppgifter
• Har lägst gymnasiekompetens
• Har goda muntliga kunskaper i svenska, engelska och tyska. Ytterligare språk, särskilt polska, är meriterande
• Har god dator- och telefonvana
• Har fyllt 18 år
• Bor i Trelleborgs närområde, p.g.a. skifttjänstgöringen
Det är meriterande om du har en pågående högskoleutbildning som är relevant för Stena Lines verksamhet. Har du dessutom intresse och möjlighet att arbeta extra hos oss under vår-, höst- och vintersäsong är det meriterande.
Du är en mogen och trygg person som lockas av utmaningen att leverera god service till våra gäster. Att få gäster att känna sig välkomna är något du brinner för. Du har lätt för att lära och tar ansvar för dina arbetsuppgifter.
Arbetstider
Jobbet innebär att du kommer arbeta i team som går skiftgång, vilket betyder tidiga morgnar, kvällar och helger.
Ansökan
Du är välkommen med din ansökan senast söndag 18 mars 2014. Då urval och intervjuer kommer att ske löpande är det bra om du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Kontakt
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Mathias Sjölin, Check-In & Freight Service Manager, 0410-650 53. För frågor kring rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta HR Partner Lina Hestner Fri, 031-85 87 46.
Stena Line strävar efter en ökad mångfald och en jämn fördelning mellan kvinnor och män.
Kontaktpersoner på detta företaget
UlfRöbel, Restaurangservicechef
031-360 17 40