OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund är ett internationellt bolag som sitter ett stenkast från Akallas tunnelbana. Under högsäsong behöver de nu en effektiv och noggrann kollega till deras lager. Vi tillämpar löpande urval så ansök tjänsten så snart som möjligt!
OM TJÄNSTEN
Vår kund har högsäsong från april till slutet av augusti och under denna period söker vi dig som har möjlighet att arbeta heltid på kontoret i Akalla. Du kommer tillsammans med två kollega arbeta i bolagets lager. Tillsammans är du en senior lagermedarbetare ansvariga för att ta emot gods, plocka ordrar och skicka leveranser till företagets kunder runtom i landet. I teamet ingår även en kollega som ansvarar för returer.
Du kommer under din första tid få en introduktion av den närmsta kollega i teamet som kommer agera mentor under uppdragets gång. Under din närmaste kollegas semester kommer du att få ett utökat ansvar.
Parallellt med denna rekrytering söker vi även en Kundtjänstmedarbetare.
Du erbjuds
* Meriterande erfarenhet inom lager och orderadministration
* Dedikerad konsultchef i Camilla Vidén som är kontaktperson under uppdraget och även kan vara en stark referens och hjälpa dig vidare till spännande uppdrag
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
* Främst plocka och packa ordrar som inkommer via SAP
* Skicka leveranser inom 24 timmar
* Enklare orderadministration
* På sikt ta emot inkommande gods, skanna och sortera detta rätt på lagret
* Vid behov vara delaktig vid inventering
VI SÖKER DIG SOM
* Arbetslivserfarenhet av lager och orderplock sedan tidigare
* Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift, då båda dessa språk används i det dagliga arbetet
* Har möjlighet att arbeta heltid den april till sista augusti (givetvis kommer du kunna vara lite ledig men detta anpassat efter sommarsemestern för ordinarie personal).
Meriterande krav
* Tidigare arbetat i SAP
* Är kunnig inom ytterligare språk, gärna nordiska
Som person är du
* Självgående och ansvarstagande
* Noggrann
* Samarbetsvillig
Övrig information
* Långsiktighet: 1 april – 31 augusti
* Omfattning: Heltid, 40 timmar
* Placering: Introduktionen utgår från kontoret. Under riktlinjer utifrån pågående covid-19 pandemi sker arbetet sedan på distans.
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Mer information om vår kund ges efter du inkommit med din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231