OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryds Bilglas söker säsongspersonal till vår kundtjänst. Du kommer att arbeta i ett team om ca 17 anställda. Som kundtjänstmedarbetare är du företagets första kontakt ut mot kund och behöver vara behjälplig med service och support.
De huvudsakliga arbetsuppgifterna:
Svara på inkommande samtal och mail via vår kundtjänst
Vara behjälplig våra bilglasverkstäder
Boka in kunder för åtgärd av glasskador
Kontakt med försäkringsbolag
Övrigt kundtjänstgöromål
Vi söker dig med förmågan att arbeta självständigt och även i team. Du ska ha lätt för att strukturera ditt arbete och även skapa relationer, då arbetet kräver kontakt med kunder och ett nära samarbete med våra verkstäder. En viss kunskap om bilar och en god datavana krävs.
Din bakgrund:
Goda kunskaper i svenska och engelska
God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift
Meriterande att tidigare haft kontakt med kunder via telefon.
Varaktighet/Arbetstid
Visstidsanställning 1 tjänst, omfattning 75 %, dagtid.
Visstidsanställning 1 tjänst, omfattning 100% dagtid.
Ansökningarna kommer att behandlas löpande. Tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Frågor besvaras dagtid 8-16 via mail till vår teamledare Caroline Hjort, caroline.hjort@rydsbilglas.se