OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inför högsäsongen söker vi nu Backofficepersonal som kan hjälpa till att förstärka verksamheten på Bilia. Vi söker dig som är bekväm med att prata i telefon, är självgående, bemöter kunder på ett professionellt sätt samt har god datorvana, resten får du lära dig på plats! Välkommen att söka tjänsten idag!
Vad innebär tjänsten som Backofficepersonal?
Som Backofficepersonal har du en viktig roll under däcksäsongen där du ser till att kunderna får bra bemötande på telefon och får den hjälp de behöver. Du kommer att förstärka verksamheten under dess mest händelserika högsäsong. Förbered dig på högt tempo men också härlig stämning och sociala kollegor.
Uppdraget startar den 28 februari och beräknas pågå till slutet av april med chans till förlängning. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund.
Arbetstiderna är förlagda på heltid och på vardagar kl. 07-16 eller kl. 09-18.
Vad gör man som Backofficepersonal?
* Du har kontakt med kunder över telefon, både ingående och utgående samtal
* Genomför bokningar
* Administrativt arbete
* I tjänsten förekommer försäljning
Vem söker vi till jobbet som Backoffice?
Vi söker dig som är bekväm med att prata i telefon, noggrann och har god datorvana. Du är positiv som person och tycker om att ha kundkontakt. Trivs du i en miljö där det händer mycket så kommer du trivas i denna tjänst!
Vi ser att du:
* Är tillgänglig att starta den 28 februari och kan jobba heltid till slutet av april
* Du är flytande i svenska i både tal och skrift
* Har god datorvana
* Är bekväm med att ta samtal över telefon
Hur söker jag jobbet?
Det är enkelt! Klicka på ansök-knappen och följ instruktionerna. Vi tar inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Välkommen med din ansökan!