OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HORNBACH Byggmarknad AB
Dina Arbetsuppgifter
I rollen som butiksmedarbetare på vår varuutlämning ansvarar du tillsammans med dina kollegor för att säkerställa ett effektivt varuflöde från godsmottagningen tills att varan finns hos rätt kund i rätt tid. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av utlämning av varor och lastning av gods till kunder, lossning av ankommande gods, kontrollera inkommande leverenser och sköta den interna varuförsörjningen och logistiken. Du ansvarar även för returhantering och återtransport till leverantörer samt inmatning av följesedlar.
Din Profil
Du som söker behöver ha tidigare erfarenhet av att arbeta inom logistik samt ha erfarenhet av kundmöten. Vidare ska du vara noggrann, strukturerad samt god datorvana. Som person har du stor initiativförmåga och tycker om att nå framgång tillsammans med dina kollegor. B-körkort är meriterande och truckkort är ett krav.
Arbetstid/Varaktighet: Säsongsanställning. Deltid 5 tim/veckan (10 tim/varannan helg)
Lön: Lön enligt kollektivavtal.
Tillträde: 1/4 - 31/8 2022