Säsongsuppdrag som transportadministratör!

Säsongsuppdrag som transportadministratör!

Arbetsbeskrivning

Är du duktig på system, gillar administration och söker efter ett roligt och självständigt säsongsarbete där det ständigt dyker upp nya utmaningar att ta sig an? Har du dessutom erfarenhet av transport -eller terminalverksamhet sedan tidigare? Då kan detta vara en tjänst för dig! Vi söker för kunds räkning en administratör som kan arbeta heltid mellan veckorna 30-36. Välkommen in med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Vår kund närmar sig högsäsong och söker därför en person som kan arbeta vid sidan av ordinarie personal under semesterperioden. I rollen som transportadministratör arbetar du som spindeln i nätet för att avlasta bolagets arbetsledare. Arbetet kräver en god kommunikativ förmåga då man i det dagliga arbetet agerar mellanhand mellan uppdragsgivare och chaufförer. Rollen innebär att ditt främsta redskap kommer vara telefon och dator, där man kommunicerar med både interna och externa aktörer. De dagliga samtalen omfattas av beställningar, avvikelser, reklamationer och övriga uppgifter som måste administreras vidare. Du kommer arbeta vid sidan av en ordinarie personal som ansvarar för transport och logistik, där ett självgående och flexibelt förhållningssätt är nödvändigt för ett lyckat samarbete. Vi ser gärna att du har en drivkraft att vilja uppnå resultat tillsammans med dina kollegor samt att du har ett naturligt sinne för att skapa goda relationer.

Du erbjuds


* En roll i en samhällsnyttig organisation präglad av framåtanda och öppenhet
* Många varierande arbetsuppgifter där god kommunikativ förmåga står högt på agendan
* En dedikerad konsultchef som finns som ett stöd under ditt uppdrag


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Administration i företagets och uppdragsgivarens system
- Ta emot och besvara e-post
- Hantering av inkomna reklamationer och övriga ärenden
- Kontakter med uppdragsgivare och chaufförer
- Kontakter med verkstäder gällande service och reparationer av fordon
- Övriga administrativa uppgifter.

VI SÖKER DIG SOM
- Har körtkort B
- Har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift
- Har goda kunskaper i office-paketet

Meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet från transport -eller terminalverksamhet.

#

Som person är du:


* Självgående
* Flexibel
* Kommunikativ


Övrig information


* Start: 25/7
* Omfattning: heltid (v. 30-36)
* Placering: Linköping


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 juni 2022
  • Ansök senast: 3 juli 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024