Save Desk Agent till Viasat

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter

Som Save Desk Agent kommer du att ingå i ett team på 21 personer som idag sitter i trevliga och ljusa lokaler på Södermalm i Stockholm. Viasat sales & service team ansvarar för att ge ett professionellt bemötande till Viasats kunder som ringer in och vill ändra eller avsluta sina tjänster.
Du kommer med hjälp av god service och attraktiva erbjudanden få kunden att stanna kvar som kund. Du kommer bli en del av en mycket professionell och team-fokuserad organisation där alla arbetar med och för varandra. Vill du utvecklas inom försäljning och service är detta rätt arbetsplats för dig.

Arbetets omfattning: Heltid, Måndag - Fredag 8.45-17.45
Lön: Grundlön + provision

Denna tjänst är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt av Viasat.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Margareta Meek på telefon 070-942 59 95 alt. margareta.meek@2complete.se


Om företaget

Vår vision är att erbjuda den bästa TV-upplevelsen någonsin för hela familjen. Därför jobbar vi hårt för att vara först med de senaste filmerna, äga de mest attraktiva sporträttigheterna och letar ständigt efter nytt, spännande utbud att erbjuda våra kunder. Allt för att våra kunder ska kunna ta del av den bästa TV-underhållningen när, var och hur de vill.

Din profil

Kompetenskrav: För att lyckas i rollen som Save Desk Agent bör du ha erfarenhet av försäljning, samtidigt som du tycker om att göra affärer och vill ha möjligheten att påverka din lön. Du har ett starkt driv, vilja och erfarenhet av att arbeta med kunder och försäljning. Du värdesätter den perfekta blandningen av bra bemötande och att tillhandahålla en riktigt bra service och produkt till en nöjd kund.

Personliga egenskaper: För att trivas hos vår kund bör du vara en driven lagspelaren, kommunikativ och ha en fallenhet för att göra affärer. Du trivs med att ge service i världsklass och kundnöjdhet är av största vikt för dig.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Margareta Meek på telefon 070-942 59 95 alt. margareta.meek@2complete.se


Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 5 januari 2017

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Kundservicemedarbetare sökes!

Kundservicemedarbetare sökes!

27 november 2024