Savedesk!

Savedesk!

Arbetsbeskrivning

Vi söker fler medarbetare till vår kunds Kundtjänst och Savedesk
Nu söker vi ännu fler kundtjänstmedarbetare till ett nytt team till vår Savedesk i Stockholm! Hos oss får du får en bra utbildning, mycket eget ansvar och framför allt får du arbeta närmast kund - varje dag. Vår kund är Sveriges ledande teleoperatör inom mobilkommunikation, datakommunikation, bredband och telefoni. Gillar du kundservice, försäljning och teknik i framkant - då kommer du att trivas.
Du erbjuds
En möjlighet att arbeta heltid på ett företag som erbjuder tjänster och produkter i världsklass.
Möjligheten att anta nya utmaningar och växa inom företaget. Vår kund arbetar med ständiga förbättringar och vill att du ska stanna hos vår kund.
En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du.
En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i våra tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem.
En säljledare dedikerat ditt team som coachar och stöttar dig i ditt arbete.
Grundlön och bonus samt andra personalförmåner.
Arbetsuppgifter
Med högt servicetänk hanterar du inringande samtal avseende annulleringsärenden, du ska vända kunden till att vilja stanna kvar alternativt lämna med kvalitet.
Fokus ligger på att lyssna och förstå kundens behov, informera och hitta en lösning anpassat efter dennes behov.
I varje samtal överträffar Du kundens förväntningar genom att vara hjälpsam, tillmötesgående och uppfinningsrik i ditt sätt att lösa problem
Delta i förbättringsarbete
Vi söker Dig
Som är engagerad, ansvarstagande, målinriktad och är positiv. Du motiveras av att få sälja produkter och tjänster, har starkt kundfokus och är driven.
Du tycker om att finna argument och har en förmåga att hitta lösningar som gör att kunden vill stanna kvar (winback). Du har fyllt 18 år vid anställningens början och har en avslutad gymnasieutbildning. Det är meriterande om du har några års arbetslivserfarenhet. Vi tror att du har en vilja att utvecklas och ha en karriär hos vår kund.
Tjänsten avser en visstidsanställning och vi söker dig som vill jobba heltid. Du kommer att börja din anställning med en utbildning med start omgående.
Ansökan

Denna rekrytering sköts via Talent&Partner.

Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se
Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Välkommen med din ansökan redan idag, urval sker löpande!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Talent & Partner AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 30 september 2024
  • Ansök senast: 14 oktober 2024

Postadress

Birger Jarlsgatan 8, 5tr
STOCKHOLM, 11434

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024