Savedesk/winback medarbetare till elbolag

Savedesk/winback medarbetare till elbolag

Arbetsbeskrivning

Vi på Atentel fortsätter expandera och söker nu fler medarbetare till vårt savedesk/winback team!

I jobbet som savedesk/winback-medarbetare kommer du ha mycket kundkontakt. Du kommer på en daglig basis hantera många kundärenden, allt från uppsägningar till ändringar/korrigeringar av avtalsfrågor.

Arbetstiderna är måndag-torsdag 11-19.30 samt fredagar 10-16. På helgen är du naturligtvis ledig.

Om de anställda på Atentel:
Det viktigaste för oss på Atentel är vår personal, därför har vi ofta företagsevent, after work, tävlingar och andra aktiviteter. Att vara en del av teamet på Atentel är mer än ett jobb. Vårt kontor ligger i Marbella, endast 5 mil från Málaga med sin lättillgängliga flygplats. Här upplever du en fantastisk kultur, underbart klimat året runt, och en skön livsstil!

Vem söker vi till vårt team?
Tidigare erfarenhet av försäljning/kundtjänst är meriterande men inte ett krav. Det viktigaste är att du har viljan att lära.

Atentel erbjuder:

- Fast grundlön + provision
- Grundlig utbildning för att du ska lyckas
- All hjälp med registrering av spanskt personnummer och socialförsäkring
- Möjlighet för boende i våra företagslägenheter
- Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt växande företag
- Återbetald flygbiljett efter 6 månaders jobb


Uppstarten är i mitten på april så skicka in din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Atentel
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 mars 2022
  • Ansök senast: 11 september 2022

Liknande jobb


22 oktober 2024

Order Flow & After Sales Administrator

Order Flow & After Sales Administrator

3 oktober 2024