Saven söker junior supporttekniker

Saven söker junior supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Du som söker har med ett gediget intresse av att utvecklas inom IT. I rollen på Saven får du goda möjligheter att växa, både som individ men även inom organisationen genom kontinuerlig utbildning och coaching. Om detta låter spännande för dig, sök idag då vi rekryterar löpande!

OM TJÄNSTEN
Sedan 1962 har Saven arbetat som specialister inom inspelning och analys att leverera produkter och tjänster för att säkra kommunikation inom telefoni, radio, video, mejl, chatt och sociala medier. Förutom att säkra kommunikation arbetar Saven med effektivisering av konversationer och automatisering av processer som sker över nämnda kanaler. Gemensamt för Savens produkter är att kunden får ett beslutsstöd för att bli säkrare, effektivare och kan agera på det som händer i realtid och dåtid.

Ett tydligt exempel som många känner igen är funktionen i samtal där en automatiserad röst säger "Detta samtal kan komma att spelas in". Saven erbjuder sina kunder att installera, underhålla och erbjuda analysverktyg för denna funktion.

Som supporttekniker hos Saven kommer du att tillhöra ett mindre team om 8 personer som arbetar mycket med utbildningar och coaching löpande i arbetet för att utvecklas. I denna tjänst kommer du främst arbeta tillsammans med Telia och bemanna deras helpdesk.''

Läs gärna mer om Saven och hur de arbetar på deras hemsida här!

Du erbjuds


* Ett flexibelt arbete med möjlighet till arbete på distans efter upplärning
* Stora möjligheter att växa och utvecklas proffesionellt inom IT och telefon
* Utbildningar och coachning i arbetsplatsen
* En långsiktig tjänst med målsättning att överrekryteras på sikt
* Möjlighet till mer seniora tjänster på sikt
* En arbetsplats med en kultur känd för respektfullt samspel, etiskt beteende och integritet.


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Tätt samarbete med Telia som dedikerad kund
- I denna roll kommer du arbeta med utveckling och drift av helpdesk
- Besvara frågor och supportärenden
- Dokumentation i ditt dagliga arbete

VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av support inom IT/Teknik
- Det du saknar i utbildning täcker du upp med i engagemang och intresse
- Vill utvecklas inom IT support
- Pratar och skriver obehindrat på svenska
- Meriterande: Erfarenhet av IP / telefoni

Övrig information


* Start: omgående
* Omfattning: heltid
* Placering: Kista, möjlighet till arbete på distans efter upplärning


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
https://www.saven.se/

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 juni 2022
  • Ansök senast: 1 juli 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


28 augusti 2024

28 augusti 2024

28 augusti 2024

22 augusti 2024