OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SBR Byggingenjörerna är samlingsnamnet för Svenska Byggingenjörers Riksförbund, som är en ideell yrkesorganisation för ingenjörer och SBR Byggingenjörerna AB. Vision: "SBR - en ledande aktör i hållbart samhällsbyggande". SBR Byggingenjörerna utvecklar ingenjörers kompetens och kvaliteten i deras arbete. Vi främjar också kontakter, erfarenhetsutbyte och nätverkande ingenjörer emellan samt erbjuder en rad medlemsförmåner. Vidare marknadsför vi våra medlemmar. Förbundet bildades 1951 och har idag cirka 2 900 medlemmar. Det finns 22 lokalavdelningar över hela landet och ett centralt kontor i Stockholm.
SBR Byggingenjörerna söker dig som har en utpräglad administrativ ådra kombinerat med struktur och en genuin servicekänsla. Detta är tjänsten för dig som trivs och vill verka i en assistentroll med krav på flexibilitet. Hos oss får du ett roligt jobb med stor variation inom administration och kommunikation. Dessutom får du möjlighet att arbeta tillsammans med ansvarstagande och kompetenta kollegor! Vårt kontor ligger på Södermalm. Tjänsten är tillsvidare på 75% men kan höjas till 100% i framtiden eller under högsäsong. Startdatum 210801.
Om arbetet
* Hjälpa och stötta vid planering och producering av utbildnings martrial.
* Behjälplig vid publicering/uppdatering av innehåll på webbplats och sociala medier.
* Kontakt och att vara behjälplig mot våra kunder och medlemmar.
* Arbeta och avlasta övriga personal.
* Delaktig och medverka på våra Event för våra kunder och medlemmar.
* Ansvara för inköp av kontorsmaterial och liknande
* Övriga administrativa arbeten och allt i allo på kontoret.
Vem söker vi?
Vi söker dig som trivs att jobba med administrativa uppgifter och med människor - det är viktigast! Vi utgår ifrån att du är en ambitiös, lyhörd och positiv person som dessutom är engagerad, strukturerad och ordningsam. Då vi är få personer på kontoret är det viktig att du kan jobba självständigt och kan ta egna beslut.
Vi söker dig som:
* Har fallenhet för och några års erfarenhet av administration.
* Social förmåga och kan möta alla typer av människor.
* Bra kommunikatör
* Sätter stor vikt på ordning och reda
* Har god datorvana och behärskar Office-paketet.
* Har en eftergymnasial utbildning i administration är ett krav.
* Kan svenska språket flytande - i såväl tal som i skrift.
Provanställning komma att tillämpas vid denna rekrytering.
Jefferson Wells är din partner i rekryteringsprocessen. På Jefferson Wells är vi specialister på att matcha din kompetens med din nästa utmaning.
Sök tjänsten idag!
Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Charlotte Åvall på telefonnummer: 08 452 33 74 eller via e-post: charlotte.avall@jeffersonwells.se. Vi arbetar med ett löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt.
Vi ser fram emot att höra ifrån dig!
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Thomasson
+46702312805
Charlotte Åvall
+46 8 452 33 74