OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du på jakt efter ett nytt arbete, brinner du för service och kundbemötande? Då har vi tjänsten för dig!
Tjänsten är belägen i Solna på Teleperformance, där du får möjligheten att bli en del av en rolig, ung och inspirerande arbetsplats. Det finns tillgång till gym, restauranger och stora sociala ytor!
I din roll på Scandic arbetar du främst med att ta emot inkommande samtal men kommer även hantera mail och kommunicera via olika sociala kanaler, bland annat Facebook och Twitter. Du kommer hantera både privat- och företagskunder där din främsta uppgift är att behandla bokningar på Scandics hotell runt om i Sverige samt vara behjälplig vad gäller frågor om bokningar, hotell och liknande.
Vi söker dig som:
- Är driven, social och pratglad
- Är snabbtänkt och lösningsorienterad
- Kan arbeta heltid
- Ha en fullständig gymnasieutbildning
- Vara flytande i svenska och engelska tal och skrift
Vi erbjuder dig:
- En fullt betald utbildning
- Lön enligt Unionens kollektivavtal med möjlighet till OB-tillägg samt bonus
- Många interna utvecklingsmöjligheter
- Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar
- En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor
Arbetstider:
Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider: Mån-fre 08.00-19.00
Låter detta som en tjänst för dig? Vi ser fram emot din ansökan!