OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind Bemanning AB söker för kunds räkning en scanningassistent för inhyrning. Tjänsten startar i början av mars och pågår minst 6 månader framåt. Företaget är ett internationellt medieföretag och koncernen har verksamheter i över 30 olika länder runt om i världen. Ditt huvudsakliga ansvarsområde innebär att sköta bolagens elektroniska fakturahantering. Arbetet innebär scanning av fakturor, registrering och viss kontering av leverantörsfakturor. Du har någon form av ekonomisk utbildning och/eller är nyutexaminerad gymnasieekonom. Har du erfarenhet av att arbeta med elektronisk fakturahantering och registrering av fakturor så är det meriterande. Kunskaper i Office-paketet är ett krav. Du pratar svenska och engelska flytande samt har gärna erfarenhet av något integrerat affärssystem. Vi tror att du är noggrann, flexibel, serviceinriktad och drivs av att nå resultat. Du behöver vara självgående, kunna arbeta i grupp, vara stresstålig och vid arbetstoppar och ta eget ansvar för dina arbetsuppgifter. Tjänsten startar i mars och pågår minst 6 månader. För rätt person finns det goda möjligheter att uppdraget förlängs. Vi intervjuar kandidater löpande, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt eftersom tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdatum.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37